יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

Any Video Converter - תוכנה חינמית להמרת קבצי וידאו

Any Video Converter היא תוכנה חינמית להמרת קבצי וידאו מסוג אחד לאחר. התוכנה מסייעת להמיר קבצי וידאו בפורמטים שונים, כולל MP4, AVI, RM, RMVB, QT, MOV, 3GP, 3G2, FLV, MPEG-1, MPEG-2, DVR-MS, VOB , MKV, ASF, DivX, OGM ל AVI, WMV, MP4, FLV ו SWF עם מהירות המרה מהירה ובאיכות וידאו מעולה. 

להורדת Any Video Converter הקלק כאן
 
זה עוזר להמיר את כל סוגי פורמטים של וידאו לכל מיני הסוגים של נגני מדיה ניידים הכוללים מוצרים כגון ה-iPod של אפל, iPhone, iPad, מוצרים כגון Sony PSP, PS3, מוצרי מיקרוסופט ואנדרואיד.

התוכנה גם מחלצת קבצי אודיו מתוך קבצי וידאו ולשמור לפורמטים MP3, AAC, WMA, OGG ו - Wave. Any Video Converter יכולv בקלות להוריד ולהמיר קטעי וידאו YouTube ו-Google בצעד על ידי הדבקת כתובת אתר קישורים.
 Any Video Converter היא גם יוצרת וידאו לגמרי בחינם ל-DVD אשר מסייע להמיר את כל פורמטי וידאו למיני וידאו MPG NTSC-DVD או וידאו MPG PAL-DVD ולצרוב את קבצי MPG ל-DVD וליצור סרט DVD.

אפשר לצפות בכל סרט על נגן DVD ביתי. כל ממיר וידאו הוא חינמי לחלוטין עם המון פונקציות לשימוש. אפשר גם למזג מספר קטעי וידאו בפורמטים שונים לתוך קליפ אחד.

להורדת Any Video Converter הקלק כאן

Any Video Converter - תוכנה חינמית להמרת קבצי וידאו

קישורים:


 Pazera Video Converters Suite - חבילת ממירים קבצי וידאו ואודיו - Pazera היא חבילת ממירי וידאו ניידים אשר מסייעים להמיר בין כמעט בכל פורמטי וידאו כמו AVI, MPEG, MP4, MOV, WMV, FLV, M4V, 3GP. החבילה כוללת גם ממירים מיוחדים כדי להמיר קבצי וידאו ואודיו לנגני Zune, iPod ו PSP...

Prism Video File Converter - תוכנה להמרת קבצי וידאו - פריזם - פריזם (Prism) היא תוכנה להמרת קבצי וידאו המותאמת ל"חלונות" ולמק. התוכנה ממירה מגוון של פורמטים ביניהם:avi, asf, divX, flv, mov, wmv, mpeg, mp4, 3gp, m4v, vob, dvd, ogm, Xvid, ועוד.

תגובה 1: