יום חמישי, 5 במרץ 2015

וינדוס 8.1 נתקע במהלך התקנה

אם מתקינים וינדוס 8.1 והוא נתקע במהלך ההתקנה יכולות להיות לזה מספר סיבות:

ההתקנה עשויה עדיין לעבוד ברקע. זה יכול לקחת עד שעתיים עבור Windows 8.1 להתקנה. אם המתנת שעתיים יש להפעיל מחדש את המחשב כדי לראות אם הוא מראה את מסך הפתיחה של Windows.

במחשב עשויה להיות חומרה או מנהלי התקנים שאינם תואמים. אם ההתקנה לא הושלמה, לבדוק את מרכז התאימות של Windows עבור כל תאימויות חומרה או מנהל התקן ידוע. נתק את כל החומרה החיצונית המיותרת מהמחשב שלך לפני הפעלת תכנית ההתקנה של Windows 8.1 שוב.

במחשב שלכם עשוי להיות תוכנה שחוסמת את השדרוג. אם יש לך תוכנת אנטי-וירוס, ייתכן שתצטרך להסיר או להקפיא אותה לפני השדרוג ל- Windows 8.1. אנו ממליצים לך להשתמש בכלים להסרת המסופקים על ידי יצרן התוכנה, אם זמין. אם אתה משתמש בתוכנת הצפנה, ייתכן שתצטרך להשעות אותו לפני השדרוג.

אולי יש בעיה עם מדיית ההתקנה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, להתקין ישירות מתכנית ההתקנה של Windows 8.1. עם זאת, אם אתה עושה ליצור מדיית התקנה כדי להתקין את Windows 8.1, אז מומלץ להשתמש בכונן USB ולא DVD. אם אתה צריך או מעדיף להשתמש DVD, בחר מהירות כתיבה איטית יותר לצריבת DVD-מהירות הכתיבה איטית יותר, כך תגבור הסיכויים שתהליך הצריבה יצליח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה